Veelgestelde Vragen


Bestellen

Wat is de levertijd van mijn artikel?

Voor artikelen die op voorraad zijn en niet gepersonaliseerd hoeven te worden geldt een levertijd van 1 á 2 werkdagen. Gepersonaliseerde artikelen duren echter iets langer en hebben een levertijd van ongeveer 3 tot 5 werkdagen. Echter proberen wij deze sneller te verzenden. Is er grote spoed bij? Neem dan alsjeblieft contact op met onze klantenservice dan kijken we samen wat mogelijk is.

Is het artikel op voorraad?

Wanneer je de productpagina met het gewenste artikel geopend hebt, zie je of het artikel op voorraad is. Indien deze is uitverkocht doen wij er alles aan deze zo snel mogelijk weer aan te vullen.

Het artikel dat ik wil bestellen is uitverkocht, wanneer komt het terug?

Wij proberen uitverkochte artikelen zo snel mogelijk weer op voorraad te hebben. Zodra dit bekend is passen we dit direct aan op de website. 

Wat zijn de afmetingen van het artikel?

De afmetingen van elk artikel worden op de productpagina beschreven, echter blijft het handwerk welke met de grootst mogelijke zorg worden gemaakt, toch kan het voorkomen dat deze enkele millimeters afwijkt.

Betalen

Kan de prijs van een artikel veranderen?

De prijzen van onze artikelen zijn afhankelijk van beschikbaarheid en populariteit en kunnen tussentijds veranderen.

Hoe kan ik betalen?

Je kunt bij ons op verschillende manieren betalen. Je kan kiezen voor een van de volgende betaalmethodes:

  • IDeal
  • Visa
  • Mastercard
  • Maestro
  • Bancontact
  • Klarna Achteraf Betalen

Kan ik op rekening bestellen?

Voor particuliere bestellingen is het niet mogelijk om op rekening te bestellen. Wil je een zakelijke bestelling doen en liever achteraf betalen? Neem dan contact op met onze klantenservice: info@vanhammel.nl

Kan ik mijn bestelling achteraf betalen?

Dat kan! Wij bieden de mogelijkheid om bestellingen achteraf te betalen met Klarna. Ook kan je er voor kiezen jouw bestelling te betalen met creditcard.

Wat zijn de betaalgegevens van Van Hammel?

Onze bankgegevens zijn:

SWIFT / BIC Code: KNABNL2H

IBAN: NL93 KNAB 0602 3188 58

Wat is jullie KvK- en BTW nummer?

Ons KvK nummer is: 80850472

Ons BTW nummer is: NL003496993B47

Krijg ik een factuur bij mijn bestelling?

Jazeker, de factuur kun je terugvinden in de bevestiging van de verzending, deze ontvang je per mail zodra jouw bestelling wordt verzonden. Stuur je jouw bestelling meteen door naar de ontvanger? Geen zorgen, wij sturen geen facturen mee in een pakket.

Status Bestelling

Wat is de status van mijn bestelling?

Zodra je een bestelling hebt gedaan krijg je in jouw mailbox een bevestiging hiervan, ook als jouw bestelling wordt verwerkt of verzonden word je hiervan op de hoogte gehouden d.m.v. een mail.

Ontvang ik na het bestellen een bevestiging van de bestelling?

Je kunt de bevestigingsmail nadat je besteld hebt vrijwel gelijk in je mailbox verwachten. Zie je hem niet staan? Check dan eerst even je ‘spam’ of ‘ongewenste’ mailbox. Klopt het mailadres wel maar heb je echt geen mail ontvangen? Neem ook dan direct even contact met ons op.

Kan ik nog iets toevoegen aan mijn betaalde bestelling?

Zodra de bestelling is afgerond gaan we vrijwel meteen aan de slag om een snelle levertijd te behalen. Het is daarom niet mogelijk om achteraf nog iets toe te voegen aan je bestelling. Heb je net een bestelling geplaatst en ben je toch wat vergeten? Stuur ons dan zo snel mogelijk een bericht, dan kijken we of we het nog kunnen aanpassen.

Waarom heeft mijn bestelling een lange levertijd?

Jouw bestelde artikelen zijn op maat gemaakt, dit is handwerk en heeft daarom een langere levertijd. Deze tijd is nodig om jouw artikelen helemaal naar jouw wensen te maken. Is er toch grote spoed? Neem dan even contact op met onze klantenservice info@vanhammel.nl dan kijken we samen wat er mogelijk is.

Verzending & Bezorging

Wat is de levertijd van mijn artikel?

Voor gepersonaliseerde artikelen geld een levertijd van ongeveer 3 tot 5 werkdagen. Voor niet gepersonaliseerde artikelen geld een levertijd van 1 tot 2 werkdagen mits op voorraad.

Wat zijn de bezorgdagen?

DHL verwerkt voor ons de pakketten en leveren op Maandag t/m Zaterdag

Kan ik mijn pakket volgen?

Zodra je bestelling wordt verzonden ontvang je per mail een bevestiging van verzending met daarin de track & trace code. Met deze code kun je zien hoe laat jouw bestelling de volgende dag wordt geleverd.

Is mijn bestelling al verzonden?

Zodra we jouw bestelling hebben verstuurd, ontvang je hiervan een bevestiging per mail.

De Track&Trace doet het niet, wat moet ik doen?

Check altijd eerst of jouw bestelling al door ons is verzonden. Als dat het geval is en de track & trace code werkt niet, neem dan contact op met onze klantenservice door een mail te sturen naar info@vanhammel.nl

Hoe laat wordt mijn pakket geleverd?

Alle pakketten worden tussen 8 uur in de ochtend en 21.30 uur in de avond geleverd. Via de code kan je zien waar en wanneer deze wordt verzonden, Met de track & trace code zie je ook of de post misschien wat vertraging heeft opgelopen.

Wat gebeurd er met mijn pakket als ik niet thuis ben?

Heb jij een bestelling gedaan en past deze door de brievenbus? Dan hoef je niet thuis te zijn en levert de postbode de bestelling door de brievenbus. Wanneer jouw bestelling valt onder pakketpost en je bent niet thuis tijdens het bezorgmoment, dan gaat het pakket naar het dichtstbijzijnde service punt. Hier kan je het binnen maximaal 7 dagen ophalen, daarna wordt het retour gestuurd naar ons. Bij betaling van nieuwe verzendkosten a €6,95 kunnen wij het pakket nogmaals naar je toesturen.

Service & Contact

Mijn artikel is beschadigd geleverd, wat nu?

Ai, dat is natuurlijk niet de bedoeling! Vervelend dat jouw artikel niet ongeschonden bij jou is aangekomen. Neem even contact op met onze klantenservice door een mail te sturen naar info@vanhammel.nl dan zorgen wij dat het zo snel mogelijk geregeld wordt.

Ik heb een klacht, wat nu?

Wij doen onze uiterste best om je ervaring met ons naar wens te laten verlopen. Helaas komt het wel eens voor dat de producten of service niet zo zijn zoals je had verwacht. Uiteraard gaan we dit oplossen voor je. Je kunt ons een e-mail sturen via info@vanhammel.nl Wanneer het een klacht betreft over een product dan vragen wij altijd om een foto mee te sturen zodat we de klacht direct in behandeling kunnen nemen. Wij nemen klachten serieus en gaan op zoek naar een passende oplossing en zijn pas tevreden als jij dat ook bent.

Ben je niet tevreden over de afhandeling van jouw klacht? Dan kun je deze voorleggen aan de geschillencommissie via het Europees ODR Platform

Mijn bestelling is niet compleet, wat moet ik doen?

Heb jij ook artikelen besteld die niet gepersonaliseerd worden? Dan houden wij deze vast tot jouw bestelling compleet is, zo sturen we alles in 1 zending. Heb jij alleen gepersonaliseerde artikelen besteld en heb je het vermoeden dat wij iets vergeten zijn? Neem dan alsjeblieft contact op met onze klantenservice info@vanhammel.nl

Kan ik mijn artikel omruilen of retourneren?

Je hebt het recht de bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. Let op! Voor gepersonaliseerde artikelen gelden andere voorwaarden! Het grootste deel van ons aanbod is gepersonaliseerd. Omdat het artikel speciaal voor jou is gemaakt is, is het niet mogelijk deze te retourneren. Ben je toch niet tevreden? Neem dan alsjeblieft contact op met onze klantenservice. Dan kijken we samen hoe we dit op kunnen lossen.

Heb jij een artikel gekocht wat niet gepersonaliseerd is? Dan kan je jouw retour aanmelden door ons te mailen op info@vanhammel.nl Kijk voor een uitgebreidere uitleg op onze Ruilen & Retourneren pagina.

Hoe kan ik de klantenservice bereiken?

Onze klantenservice is bereikbaar van maandag t/m vrijdag op kantoortijden per mail: info@vanhammel.nl en via Whatsapp op het nummer: +31 6 83 93 75 99